ΕΝΙΣΧΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
Μάρκετινγκ και Επικοινωνία για Προσέλκυση Νέων Πελατών
Elevate Your Career in Beauty and Wellness
Το παρόν σχέδιο επιμόρφωσης στοχεύει στην παροχή εξειδικευμένων γνώσεων και δεξιοτήτων μάρκετινγκ και επικοινωνίας σε επιχειρηματίες και επαγγελματίες που επιθυμούν να ενισχύσουν την ανταγωνιστικότητά τους και να προσελκύσουν νέους πελάτες.
Γιατί να επιλέξετε το Intercollege
ΓΙΑ ΤΟ ΕΝΙΣΧΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
Θα αναπτύξεις ισχυρό προσωπικό brand.
Θα προσελκύσεις περισσότερους πελάτες με στοχευμένες στρατηγικές.
Θα αξιοποιήσεις σύγχρονα εργαλεία marketing για μέγιστη απόδοση.
Ανάγκη Κατάρτισης
Σε ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο επιχειρηματικό περιβάλλον, η αποτελεσματική επικοινωνία και το στοχευμένο μάρκετινγκ αποτελούν κρίσιμους παράγοντες επιτυχίας. Οι επιχειρήσεις αντιμετωπίζουν την πρόκληση να ξεχωρίσουν από τον ανταγωνισμό και να προσεγγίσουν το σωστό κοινό. Αυτό το σεμινάριο καλύπτει αυτή την ανάγκη, παρέχοντας πρακτικές γνώσεις και εργαλεία για την ανάπτυξη αποτελεσματικών στρατηγικών μάρκετινγκ.
Συγκεκριμένο Κοινό
Το σεμινάριο απευθύνεται σε:
- Επιχειρηματίες μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων
- Στελέχη επιχειρήσεων που ασχολούνται με το μάρκετινγκ
Σύνοψη προγράμματος
Διάρκεια
20 ώρες κατανεμημένες σε 5 συνεδρίες των 4 ωρών η καθεμία
Γλώσσα Διδασκαλίας
Ελληνικά
Μεθοδολογία
Το σεμινάριο θα ακολουθήσει μια διαδραστική προσέγγιση που συνδυάζει:
- Θεωρητικές παρουσιάσεις
- Πρακτικές ασκήσεις
- Ομαδικές εργασίες
- Μελέτη πραγματικών παραδειγμάτων
- Χρήση ψηφιακών εργαλείων
Στόχος του Σεμιναρίου
Το σεμινάριο στοχεύει στην ανάπτυξη των ακόλουθων:
Γνώσεις:
- Βασικές έννοιες του μάρκετινγκ και της επικοινωνίας
- Ανάλυση της αγοράς και του ανταγωνισμού
- Ψηφιακό μάρκετινγκ και τα εργαλεία του
- Στρατηγικός σχεδιασμός μάρκετινγκ
- Μέτρηση αποτελεσμάτων και ανάλυση ROI
Δεξιότητες:
- Δημιουργία αποτελεσματικών μηνυμάτων μάρκετινγκ
- Χρήση ψηφιακών εργαλείων μάρκετινγκ
- Ανάπτυξη στρατηγικών για τα κοινωνικά μέσα
- Ανάλυση δεδομένων και λήψη αποφάσεων
- Δημιουργία περιεχομένου υψηλής ποιότητας
Στάσεις:
- Επενδύοντας στην συνεχή μάθηση και εξέλιξη
- Υιοθέτηση μιας στρατηγικής προσέγγισης στο μάρκετινγκ
- Κατανόηση της σημασίας της ψηφιακής παρουσίας
- Ανάπτυξη μιας κουλτούρας πελατοκεντρικής προσέγγισης
Αξιολόγηση
Η αξιολόγηση των συμμετεχόντων θα γίνει μέσω:
- Φύλλων αξιολόγησης
- Ομαδικών παρουσιάσεων
- Συμμετοχής στις ασκήσεις
Εκτιμώμενα Αποτελέσματα
Μετά την ολοκλήρωση του σεμιναρίου, οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση να:
- Αναπτύξουν αποτελεσματικές στρατηγικές μάρκετινγκ για την επιχείρησή τους
- Χρησιμοποιούν τα κατάλληλα εργαλεία ψηφιακού μάρκετινγκ
- Μέτρησουν τα αποτελέσματα των καμπανιών τους και να βελτιστοποιήσουν τις ενέργειές τους
- Προσέλκυσουν νέους πελάτες και να αυξήσουν τις πωλήσεις τους
Θέματα που θα καλυφθούν (ενδεικτικά)
- Εισαγωγή στο μάρκετινγκ και η σημασία του στην επιτυχία μιας επιχείρησης
- Ανάλυση της αγοράς και του ανταγωνισμού
- Στρατηγικός σχεδιασμός μάρκετινγκ
- Ψηφιακό μάρκετινγκ: SEO, SEM, Social Media Marketing, Content Marketing, Email Marketing
- Branding και δημιουργία μιας ισχυρής ταυτότητας
- Μέτρηση αποτελεσμάτων και ανάλυση ROI
- Πρακτικές συμβουλές για την προσέλκυση νέων πελατών
Βιογραφικό εκπαιδευτή
ΑΓΓΕΛΟΣ ΙΑΚΩΒΙΔΗΣ
Επικεφαλής Στρατηγικός Σύμβουλος Μάρκετινγκ και Λέκτορας με πάνω από 30 χρόνια εμπειρίας στον χώρο του παραδοσιακού και ψηφιακού μάρκετινγκ, της ανάπτυξης ιστοσελίδων και της διαχείρισης επικοινωνίας. Εξειδικεύεται στη δημιουργία στρατηγικών μάρκετινγκ, δημόσιες σχέσεις, διοργάνωση εκδηλώσεων και ενίσχυση εταιρικής εικόνας, με μακροχρόνιες συνεργασίες με ηγέτες της βιομηχανίας, ανώτερα στελέχη και μέσα ενημέρωσης.
Παράλληλα, σχεδιάζει και παρουσιάζει σεμινάρια και εκπαιδευτικές διαλέξεις σε σχολεία, στρατόπεδα και οργανισμούς, μεταφέροντας πρακτικές γνώσεις marketing και επικοινωνίας σε νέους και επαγγελματίες. Μέσα από τις παρουσιάσεις του, ενθαρρύνει τη συμμετοχή, την αλληλεπίδραση και την κατανόηση σύγχρονων στρατηγικών επικοινωνίας και προώθησης.
- Πανεπιστήμιο Λευκωσίας, Intercollege, Ναυτική Ακαδημία Κύπρου (2007–σήμερα):
Λέκτορας και Επικεφαλής Μάρκετινγκ. Ανάπτυξη στρατηγικών προώθησης, οργάνωση παρουσιάσεων και εκδηλώσεων, καθοδήγηση φοιτητών, ανάπτυξη διδακτικού υλικού. - Scenario Creative Services Ltd (1996–σήμερα):
Ιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος. Συμβουλευτικές υπηρεσίες μάρκετινγκ, διαχείριση ψηφιακών καναλιών και διοργάνωση εκδηλώσεων για κορυφαία brands. - KLIK FM & CAPITAL TV (2013–σήμερα):
Παραγωγός και παρουσιαστής εκπομπών, ανάπτυξη ιστοσελίδων και κοινωνικών δικτύων. - Προηγούμενη εμπειρία σε MTV NRG Cyprus, Super FM, Radio Proto,
LGR (London Greek Radio) BBC Ελληνική Υπηρεσία και σε τηλεοπτικούς και ραδιοφωνικούς σταθμούς στην Κύπρο και στο εξωτερικό.

Βήματα Εγγραφής στο Πρόγραμμα μέσα από τη Διαδικτυακή Πλατφόρμα ΕΡΜΗΣ της ΑΝΑΔ:
1. Μπείτε στην ιστοσελίδα https://ermis.anad.org.cy/ και προχωρήστε με Είσοδο με το username & password της εταιρείας σας (εργοδότη)
2. Επιλέξτε από την αρχική σελίδα: Συμμετοχή σε προγράμματα κατάρτισης.
3. Επιλέξτε την επιλογή: Δια βίου μάθηση.
4. Επιλέξτε την επιλογή: Πολυεπιχειρησιακά Προγράμματα Κατάρτισης – Συνήθη
5. Αναζητήστε το πρόγραμμα και επιλέξτε Ενέργειες (για ευκολία αναζήτησης του προγράμματος πατήστε Ctrl + F και γράψτε τον αριθμό του προγράμματος)
6. Επιλέξτε πάνω αριστερά την επιλογή: Αίτηση για συμμετοχή.
7. Επιλέξτε την επιλογή: Αίτηση εργοδότη για συμμετοχή και εξουσιοδότηση για καταβολή χορηγήματος.
8. Πατήστε το κουμπί: Προσθήκη συμμετέχοντα, επιλέξτε το άτομο που θα συμμετέχει και δηλώστε την θέση εργασίας του.
9. Πατήστε: Προσθήκη και κλείσιμο και στο πάνω μέρος πατήστε το κουμπί της Υποβολής.
